neal 2012 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jangroters - WaarBenJij.nu neal 2012 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jangroters - WaarBenJij.nu

neal 2012

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg

01 November 2012 | Nepal, Kathmandu

Nameste allemaal

Pokhara, woensdag 31 oktober 2012

Was zo vroeg op (6.15) dat ik een zonsopkomst heb gefilmd. Acht uur mijn ontbijtje genuttigd, daarna de was opgehaald bij de vrouw van rob en Rineke's gids ze zei dat ze vandaag terug zijn dus 1 dag eerder dan gepland,

Zit nu te wachten op een cafe latte, ga straks wandelen met Bimala.

Zo net weer terug Bimala hield rekening met m'n zere voeten (vind ze wel een schatje hoor) dus elke 5 minuten rusten en ik moest gaan zitten, ok you'r de Boss zei ik. Echt leuk een personal guide. Ze vroeg of ik 's avonds Dal Bhat kwam eten, zei dat ik moest overleggen met m'n familie geen punt zei ze zij mochten ook komen eten.

Ze zijn wat later dan verwacht weer terug was blij ze weer in levende lijfe tezien. Zoals verwacht was de trekking een gewedige belevenis. Rob en Rineke gingen met de gids en de drager uit eten, was vergeten dat dat gebruikelijk is, dus ben alleen Dal Bhat gaan eten. Hoewel smaakvol was het te spicey voor me dus heb maar weinig gegeten. Wel gezellig wat gekletst met de familie Nepali.

Later op de avond genoten van de trekking filmopname's van Rob.

Zo dat was het weer voor vandaag,

Groeten van Jan

P.S. Ma ik lees alles wat je schrijft hoor.

  • 01 November 2012 - 17:55

    René:

    Ja, zo kan je ook een schommel maken (van bamboe staken?) Hier zou dit gelijk afgekeurd worden, moet officieel gekeurd en getest worden door diverse geldverslindende instanties.
    Mooie kleurrijke gebouwen hebben ze daar. Goed van jou Jan dat zo ondernemend bent. Heb je volgens mij van je moeder, die wilde en wil ook alles zien.
    Groeten René en Marianne

  • 01 November 2012 - 17:55

    René:

    Ja, zo kan je ook een schommel maken (van bamboe staken?) Hier zou dit gelijk afgekeurd worden, moet officieel gekeurd en getest worden door diverse geldverslindende instanties.
    Mooie kleurrijke gebouwen hebben ze daar. Goed van jou Jan dat zo ondernemend bent. Heb je volgens mij van je moeder, die wilde en wil ook alles zien.
    Groeten René en Marianne

  • 01 November 2012 - 17:55

    René:

    Ja, zo kan je ook een schommel maken (van bamboe staken?) Hier zou dit gelijk afgekeurd worden, moet officieel gekeurd en getest worden door diverse geldverslindende instanties.
    Mooie kleurrijke gebouwen hebben ze daar. Goed van jou Jan dat zo ondernemend bent. Heb je volgens mij van je moeder, die wilde en wil ook alles zien.
    Groeten René en Marianne

  • 02 November 2012 - 02:18

    Phyxsius:

    Heej die Papsie!!!

    Lees net al je verslagen van de laatste dagen had ze niet zo snel achter elkaar verwacht, toch jammer van de emails.. Wat maak je weer een hoop mee zeg, k kan me helemaal voorstellen hoe je daar op je apen plekje zit, lekker genietend van alles om je heen. En goed dat je je in je eentje vermaakt doet me goed!
    Ben blij dat t goed met je gaat en dat rob en rineke weer heel terug zijn gekomen van hun trekking!
    Heb ook eindelijk de foto's gevonden hahaha blond he, wat een mooie foto's en impressies van t land en je belevingen!

    Hier begint niet alleen je kat je ernstig te missen maar ik ook, moet je nog zoveel vertellen en k ben benieuwd naar je live verhalen! Alles gaat goed hier in ieder geval ook Lizzie eet weer beter dus ze went eindelijk een beetje aan t alleen zijn denk k.. Maar k weet zeker dat ze je doodknuffelt als je terug komt, k wist niet dat ze zo knuffelig was, heeeeel lief!! En Janneman, tis koud hierrr!! Hoop dat je je winterjas heb meegenomen voor de terugreis in hartje nederland..

    Heel veel plezier nog en groetjes aan Rob en Rineke,
    pas goed op jullie zelf en elkaar!!
    Dikke knuffel xxxxx kim

  • 07 November 2012 - 17:32

    Thea Groters:

    Lieve Nepalgangers, net jullie laatste belevenissen gelezen. Weet niet of jullie daar het wereldnieuws kunnen ontvangen, maar het grote Nieuws van de dag is dat Obama de verkiezingen heeft gewonnen, ik kon min ogen niet geloven toen ik vanochtend meteen uit bed de TV aanzette. Het werd de hele nacht uitgezonden, maar hoe belangrijk ook, ik ben er niet voor opgebleven. Jullie tijd begint op te schieten, over een week zijn jullie alweer hier.Naar ik van Rob begreep hebben jullie nog niet veel zin om terug te gaan.Maar Jan, je zult wel naar je katje verlangen kan ik me zo voorstellen. Jullie allebei blij.Tot zo ver voor vandaag. Liefs en groetjes zoals altijd. Ma.

  • 07 November 2012 - 17:32

    Thea Groters:

    Lieve Nepalgangers, net jullie laatste belevenissen gelezen. Weet niet of jullie daar het wereldnieuws kunnen ontvangen, maar het grote Nieuws van de dag is dat Obama de verkiezingen heeft gewonnen, ik kon min ogen niet geloven toen ik vanochtend meteen uit bed de TV aanzette. Het werd de hele nacht uitgezonden, maar hoe belangrijk ook, ik ben er niet voor opgebleven. Jullie tijd begint op te schieten, over een week zijn jullie alweer hier.Naar ik van Rob begreep hebben jullie nog niet veel zin om terug te gaan.Maar Jan, je zult wel naar je katje verlangen kan ik me zo voorstellen. Jullie allebei blij.Tot zo ver voor vandaag. Liefs en groetjes zoals altijd. Ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

nepal 2012

bla bla

Recente Reisverslagen:

14 November 2012

nepal 2012

12 November 2012

nepal 2012

09 November 2012

nepal 2012

09 November 2012

nepal 2012

04 November 2012

nepal 2012

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 21844

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: