nepal 2012 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jangroters - WaarBenJij.nu nepal 2012 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jangroters - WaarBenJij.nu

nepal 2012

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

Pokhara, zaterdag 20 okt.2012

Nameste allemaal,

Helaas is mijn sd kaartje kapot dus word lastig met foto's plaatsen. We hebben 2 scooters gehuurd en gaan richting de Bat Caves. Na een paar km. rijden kwamen we bij een schapenmarkt waar we een tijdje hebben rondgehangen en wat gepraat met de lokale bevolking.

Na een half uur doorgereden naar de Bat Caves. We namen op aanraden van een touriste een gids mee, die bleek later noodzakelijk was voor het vinden van de juiste route, we gebruikten verschillende klimtechnieken om omhoog te komen. Op een gegeven moment hing ik met 1 hand vast aan een stuk steen en met de andere hand hield de gids zijn hand stevig vast.

Kort voor het einde kwam ik even vast te zitten zo nauw was de doorgang, met moeite en vieze kleren wurmde ik me los en stond zwaar hijgend weer op beide benen. Als ik het van te voren had geweten dan had ik de Caves overgeslagen. In het moderne westen zouden ze touristen echt niet zulke gevaarlijke capriolen laten uithalen.

Pokhara, zondag 21 okt. 2012

Het scooteren was zo goed bevallen dat we opnieuw met 2 scooters op pad gingen. We wilden naar een bergdorpje rijden naar een vieuwing point. Het was zo'n 25 rijden. Is het rijden op een highway al slecht. De rit naar het dorpje was er een van het ontwijken van grote gaten en stenen. We konden de hele beklimming niet sneller rijden dan stapvoets.

Gelukkig was er weing zwaar verkeer. We klommen van 800m. naar 1400m. Het laatste stuk naar het uitkijkpunt moesten we lopen een kwartier zweten dus. Helaas was er weer bewolking dus was er geen sprake van een mooi uitzicht. Had me trouwens een keer gewogen en ben al 7 kilo kwijt, ach had toch nog wat vet op mijn lichaam. Heb wel es zin in een stukje vlees, maar durf het niet aan hier in Nepal.

Zo ga es stoppen voor vandaag,

Groeten van R. R. en Jan

  • 22 Oktober 2012 - 12:30

    L.Luke:

    Jan!!! Ik mis je!!! veel plezier kerel <3 tot snel! :-) Groetjes uit Nederland!

  • 23 Oktober 2012 - 17:02

    Thea Groters:

    Hallo J.R.&R.
    Zojuist jullie laatste belevenissen gelezen. Doen jullie wel voorzichtig?Als ik dat zo lees, heb ik wel een beetje reden om me (een beetje) bezorgd te maken. Maar laat dat jullie er niet van weerhouden om alles te doen wat je leuk vindt. Ontvangen jullie mijn boodschappen wel? Wat ik hier doe en beleef is niet de moeite waard, maar voor jullie is het natuurlijk wel leuk om iets vanuit het kikkerlandje te vernemen, dus ik schrijf maar wat.Tot zover voor vandaag. Zoals altijd de groetjes en veel liefs.MA.

  • 25 Oktober 2012 - 03:53

    Roberto:

    Zit met mijn haren in de antiluizen shampoo, hopenlijk de laatste keer, de reis te overdenken. Het is tot nog toe weer een geweldige ervaring die we bij ons dragen. Minder leuke ervaringen, zoals gisteren, worden een bijzondere ervaring. Ben blij dat je er weer bij bent!

    Greetz,
    De reisleider

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

nepal 2012

bla bla

Recente Reisverslagen:

14 November 2012

nepal 2012

12 November 2012

nepal 2012

09 November 2012

nepal 2012

09 November 2012

nepal 2012

04 November 2012

nepal 2012

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 21871

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: