nepal 2012 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jangroters - WaarBenJij.nu nepal 2012 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jangroters - WaarBenJij.nu

nepal 2012

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

Pokhara, vrijdag 26 okt. 2012

Nameste allemaal,

We gaan de 4de week in. Rob en Rineke zouden vandaag de Poon Hill trekking doen. Maar omdat er nog foto's en permitts geregeld moeten worden wordt de trekking verplaatst naar morgen. We zijn gewend relaxed aan te doen, past ook in de sfeer van het land.

Net na de middag naar ons plekje met de apen helaas weer geen apen dus maar wat verderop gelopen en een tijdje gezeten. Op de terugweg waren zowaar de apen terug, toch weer een kado'tje aan de einde van de middag.

Pokhara, zaterdag 27 okt. 2012

Net Rob en Rineke uitgezwaaid, was toch emotioneel voor me, maar ga het beste ervan maken. Terwijl zij de Poon Hill trekking doen, trek ik erop uit met de scooter, lekker rustig aan, niet harder dan 40 km. Zie wel waar ik uitkom.

Ben toch niet ver gekomen, ondanks alles vind ik lopen toch fijner, bekoop het met enige pijn maar vind interactie met de lokale bevolking steeds leuker. Heb een siesta'tje gehouden en toen naar ons apenstekje gegaan, het was al 16.30 dus heb niet veel tijd meer, het wordt snel donker in de bergen en Nepal vormt geen uitzondering daarop.

Had even later apengeluk en kon mooie opname's maken, totdat na korte tijd de tape vol was en ik 3 apen op korte afstand had kunnen filmen. Thats live -:) .

Zit nu in de Laughing Buddha te genieten van de beste bananen lassie totnutoe. Heb er later ook nog gegeten dit wordt mijn stekkie voorlopig.
Nou hopenlijk gaat het opslaan goed in iedergeval de groeten van

Jan

  • 02 November 2012 - 13:27

    Thea Groters:

    Lieve alle drie, gisteren lukte het niet om de berichten van Rob op mijn scherm te krijgen, maar het liet me niet los, en dus vandaag (2 nov.) opnieuw geprobeerd, voor een digibeet als ik niet zo eenvoudig, maar het lukte zowaar. 'k Heb met heel veel interesse je verslag gelezen, Rob , en ben heel blij dat jullie nog in leven zijn, als ik lees wat voor gevaren jullie hebben getrotseerd. Wat zal het voor jullie saai zijn om weer terug te komen in het leven van alledag in Nederland. Maar voorlopig is het nog niet zo ver en kunnen jullie nog een dag of 10 genieten van alles. Zoals gewoonlijk heb ik niet veel te vertellen, alleen dat het in de regering nogal een chaos is. Ik heb geen idee, of jullie iets mee krijgen van wat er hier zo gebeurt, maar het lijkt me wel lekker rustig. Maar dat horen jullie binnenkort allemaal wel. Tot schrijfs, liefs en groetjes, Ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

nepal 2012

bla bla

Recente Reisverslagen:

14 November 2012

nepal 2012

12 November 2012

nepal 2012

09 November 2012

nepal 2012

09 November 2012

nepal 2012

04 November 2012

nepal 2012

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 21865

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: