nepal 2012 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jangroters - WaarBenJij.nu nepal 2012 - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van jangroters - WaarBenJij.nu

Door: jan

30 Oktober 2012 | Nepal, Kathmandu

Pokhara,zondag 28 oktober 2012

Nemeste allemaal,

Net een cafe latte besteld bij de beste koffieplekje totnutoe. Denk aan Rob en Rineke( had het beloofd dit iedere keer te doen bij het koffiedrinken). Hoop en denk dat ze een waanzinnige mooie trekking doen.

Zo zit weer in Laughing Buddha, na een scootertocht van 2 uur. Ben verslaafd geraakt aan de bananenlassie en de verse tomatensoep en met knoflook bedekt echt bruinbrood.

Daarna een siesta gehouden en nu met een volle tape kijken of ik de apen te pakken kan krijgen.

Ben terug en zit in "Once upon a time" een van de betere restaurants hier. En ja heb de apen gezien en heb de schade van gisteren weer goedgemaakt. Heb leuke filmopnames gemaakt.

Zie dat het volle maan is en het is de 2de keer dat ik ze zie in Nepal. Ben al een maand hier maak en vermaak me prima, maar eerst vegetarische lasagne met tomaten en kaas, mis het vlees steeds minder trouwens.
Kan iemand reageren of ze de foto's zien die ik geplaatst heb, want krijg geen reactie's daarop.

Nou de groeten van Jan

P.S. Moeders morgen wordt de 5 de dag voor Rob en Rineke als het goed is zijn ze de 31 ste terug

• 30 Oktober 2012 - 15:51

Thea Groters:

Ha die Jan, je laatste bericht gelezen, met grote belangstelling. Ja, ik heb foto's van je gezien, dus maak je geen zorgen, alles wordt bekeken. Hoe lang blijven R & R nog weg? Jij vermaakt je dus nog best in je eentje.
    Veel nieuws heb ik niet te vertellen. Maar weer tot de volgende keer. Liefs en tot de volgende keer. Ma.

• 30 Oktober 2012 - 17:58

Femme :

heeeey reiziger!!!

cool wat je allemaal doet!! met die apen vooral,,alleen in de natuur proberen contact te krijgen....en filmen ben erg benieuwd!! moet vaak aan je denken al reageer ik niet altijd....mooie foto s ook ja, die zijn gewoon zichtbaar. fijne tijd nog ,,,tis nog maar 1 dag alleen>>>en dan je gezellige gezeldschap weer terug<<<