Bangkok - Reisverslag uit Venlo, Nederland van jangroters - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Venlo, Nederland van jangroters - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 November 2008 | Nederland, Venlo

Hallo allemaal

Het is hier half 8 s avonds, dus voor jullie half 2 s middags. Na een vermoeiende vliegreis zijn we gearriveerd in Bangkok. Het is echt een wereldstad met wolkenkrabbers en alles wat een grote stad een grote stad maakt.

We hadden vrij vlug een leuk hotel gevonden, dichtbij een zgn. backpacker straatje. Dus vrij veel touristen. Voor zo n grote stad is het vrij rustig, maar mischien komt het omdat het zondag is. De eerst indruk is dus prima.

Ben wel erg moe want ik heb haast niet geslapen. Hopelijk lukt het van nacht wel. Heb gelukkig airco op m n slaapkamer want warm is het wel( 30 ) graden en het koelt niet erg af s avonds.

Had geen probleem om een internetcafe te vinden. Ligt dus pal naast het hotel. En om de prijs hoef ik het ook niet te laten voor ongeveer 1 euro kan je een uur internetten.

Het eten is wel erg pittig, kon nog niet 1 kom soep op, het zweet droop van me af dus zal ik wel afvallen de komende weken, gelukkig heb ik een vet voorraadje opgebouwd.

Morgen gaan we fietsen huren en gaan we samen met een gids een sight seeing doen. Het lijkt ons erg leuk en het verkeer is lang niet zo hecties als in Delhi bijvoorbeeld, dus maak je geen zorgen zorgen.

Nou dit wat het wel voor vandaag.

Groeten Rob Rineke en Jan.

  • 09 November 2008 - 13:33

    Jangroters:

    ha die jan,fijn dat het daar zo mooi is,gelukkig goed aangekomen.met kira is alles oke ze had de brokjes net nog niet op heb haar twee zakjes nat voer gegeven want het is zondag...veel plezier heb leuk dat dat zo makkelijk gaat!!!
    liefs femke

  • 09 November 2008 - 14:23

    Kim:

    Hoihoi!!

    Gelukkig zijn jullie goed gearriveerd en veilig in het hotel aangekomen!

    ik heb het hakken en t uitje met mijn moeder overleeft en ga over een uurtje werken tis nu bijna half 4..

    Ja nu kun je niet kiezen of je t eten pittig wilt of niet haha, misschien kun je er een beetje aan wennen!!

    Veel plezier met jullie fietstocht morgen en niet verdwalen he haha..

    groetjes kim

  • 09 November 2008 - 14:46

    Patty:

    Heej vakantiegangers!

    Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen!

    En ik ben jaloers op de temperatuur! Lekker zeg, het zonnetje dat schijnt, geen jas aan hoeven, heerlijk!

    Breng je me een beetje zon in een potje mee? Haha!

    Heel veel fietsplezier gewenst (en niet verdwalen he!) en hopelijk wen je een beetje aan het pittige eten!

    Groetjes,
    Patty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 22291

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: