bangkok dag 2 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van jangroters - WaarBenJij.nu bangkok dag 2 - Reisverslag uit Venlo, Nederland van jangroters - WaarBenJij.nu

bangkok dag 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2008 | Nederland, Venlo

Maandag 10-11-08

Hoi, allemaal.

Na een vreselijk slechte nachtrust, heb denk ik 2 uurtjes geslapen zijn we een fietstocht wezen doen. Heb Bangkok van een heel andere kant kunnen zien. Dwars door hele kleine steegjes werden we door onze vrouwelijke gids geleid. Als ze zwaaide met haar gele petje stond het verkeer voor ons stil alsof we van koninklijke bloede waren.

Bijzonder vriendelijke mensen zijn de Thai, altijd positief denkend en niet zoals de meeste westerlingen alleen met zichzelf bezig. Prem onze gids keek voortdurend om om te kijken of we haar wel volgden, dus verdwalen was bijna onmogelijk voor me.

Na een half uur met een boot op de rivier geweest te zijn wat op zich ook erg leuk was, kwamen we in west Bangkok uit. Niet te geloven dat we nog in Bangkok waren we konden even goed al in de jungle zijn. Overal groen om ons heen.

Eigenlijk houd ik helemaal niet van grote steden maar bij deze neem ik dat dus terug. Wezijn zelfs van plan om morgen een fiets te huren en op eigen houtje Bangkok te gaan verkennen.

Onderweg kregen we een lekkere maaltijd aangeboden: rijst, soep en groenten. En helemaal niet heet gelukkig. En als toetje verse ananas geweldig lekker. Ik zie dat het 10 voor acht s avonds is, dus 10 voor 2 s middags voor jullie.

Nou hopelijk slaap ik vannacht wat beter want na drie slechte nachten wil ik graag eens van een goede nachtrust genieten.

Nou tot morgen dan maar weer en allemaal bedankt voor jullie berichten. Voelt alsof jullie toch een beetje bij me zijn.

Groeten Jan

  • 10 November 2008 - 16:25

    Kim:

    Hallo daar :)

    Ben blij om te horen dat je t leuk hebt!! doet me zeer zeker erg goed..
    Wel rottig dat je zo weinig hebt geslapen en slecht kan slapen, misschien komt dat vannacht of morgen wel, moet je gewoon even wennen..

    Ow je hebt echt wat gemist de nederlanders hebben met schaatsen alles gewonnen haha!!

    Fijn dat je niet verdwaalt bent en dat de rit zo goed verzorgd is.. Veel succes met jullie fietstocht morgen en hoop dat alles dan ook goed gaat zonder jullie gele petje hihi...

    Een hele fijne nachtrust nog want denk dat jullie liggen te slapen, hier is t nu half 6..

    groetjes kim

  • 10 November 2008 - 21:32

    Femkehaanen:

    lieve jan,ben vandaag weer bij kira geweest en het gaat heel goed met haar een echt knuffeltje, ze kwam steeds kopjes geven en kusjes en langs mijn benen lopen heel lief.ben 45min daar geweest en was heel gezellig met haar.fijn te horen dat het daar zo mooi is,doe je wel voorzichtig daar morgen op de fiets!!hoor het wel. mis je nu al!!!
    liefs femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 22293

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: