Kausani - Reisverslag uit Kausani, India van jangroters - WaarBenJij.nu Kausani - Reisverslag uit Kausani, India van jangroters - WaarBenJij.nu

Kausani

Door: webmaster

21 November 2009 | India, Kausani

Kausani 21-11-'09

Hoi allemaal,

Vanmorgen vertrokken uit Ranikhet, konden al snel een shared-taxi vinden. Gelukkig maar want we hadden geen zin om 4 km. met bepakking te lopen.

In het dorp aangekomen konden we snel een bus krijgen naar Kausani. Een schitterende rit door het middelgebergte. We werden wel lang opgehouden door een trouw stoet, iedereen natuurlijk toeteren, maar dat hielp niet veel.

De toeters moeten wel van zeer goede kwaliteit zijn, immers ze gebruiken ze te pas en te onpas. In Kausani een leuk hotel gevonden met een waarlijk adembenemend uitzicht, zal gauw een foto meesturen.

Had tijdens de lunch een dal dhakani besteld en was volgens de ober niet spicy. Nou je raad het natuurlijk al ik stond in vuur en vlam. Voor de rest smaakte het prima hoor. Begin er een beetje aan te wennen.

Met de gezondheid gaat het nog steeds prima en dat na bijna 2 weken. Zal het de eerste keer India worden zonder ziek te worden? Mmmm afkloppen he.

Morgen gaan we wandelen richting tea gardens. Denk erover om eens een keer een rokertje te nemen. Maar dat dus voor morgen.

Groeten van Jan

• 22 November 2009 - 11:41

Patty:

Heej die Jan!

Wat een avonturen weer! Had n paar daagjes niet gelezen (weekend he) en je hebt weer van alles mee gemaakt. Het weer is hier echt lekker nu voor de tijd van t jaar, maar natuurlijk lang niet zo warm als bij jou, maar k ben dr blij mee!

Veel wandelplezier morgen naar de tea gardens, en laat t rokertje smaken als je meeneemt!

Groeten,
    Patty

• 22 November 2009 - 12:41

Kim:

Hey Jan!!

Haha zie jullie al 4 km lopen met jullie zware spullen, beter met de taxi inderdaad :)
    Jammer dat je eten toch te spicy was, dat maakt altijd de smaak minder..
    Hoop voor je dat je idd niet ziek word, maar je zit al over de helft toch?
    Have fun in de tea gardens!

Groetjes kim