Kausani - Reisverslag uit Kausani, India van jangroters - WaarBenJij.nu Kausani - Reisverslag uit Kausani, India van jangroters - WaarBenJij.nu

Kausani

Door: webmaster

23 November 2009 | India, Kausani

Kausani, maandag 23-11-<09

Gisteren een wandeltochtje gemaakt naar een klein dorpje. Ben blij dat ik goede wandelschoenen heb die kan je goed gebruiken hier. Mensen vinden het prachtig om op de foto te komen dus het er gretig gebruik van gemaakt.

Heb het hier erg naar mijn zin alleen zitten we 's avonds met onze jassen en mutsen op binnen. Hebben toch maar een heater gehuurd die voor Indiase maatstaven echt duur is (kamer is 850 roepie en de heater kost 250 en dan doet ie het niet echt goed).

En het is bijna niet te doen om te douchen niet alleen is de omgeving en vloer koud ook de waterstraal die uit de douchekop komt is net toereikend om je handen nat te maken en als je eindelijk heet water hebt en je wilt het mengen is het meteen koud. Voel me een beetje stinkie stankie maar dat komt wel weer.

Vandaag, maandag dus, eindelijk naar de tea gardens geweest. Heen en terug 8 km. lijkt niet veel maar schijn bedriegt. De tea gardens bleken echt tegen te vallen. Gelukkig was de wandeling erna toe en terug zeer de moeite waard. Adembenemende uitzichten kregen we voorgeschoteld.

De terug weg was naar boven. Was uitgeput toen ik boven was. Maar was de vernoeidheid snel vergeten.

Morgen staat er een wandeltocht van 18 km. op het programma. Maar nu met een gids. Houd jullie op de hoogte.

P.S. Kim kan je voor komende zondag een kipfilet en een bruin stokbrood voor me kopen? Ben zondag in de loop van de middag terug. Oh ja en een pak melk.

Nou tot ziens dan maar weer.

Groeten van Jan

P.P.S was mijn kabeltje vergeten anders had ik een paar foto's meegestuurd.

• 23 November 2009 - 14:06

Haa Jan!!:

heb je nog steeds niks gerookt!!zou ik toch zeker nog doen hoor!!mag mee doen aan het afvalprogramma via het ziekenhuis!!was te fanatiek volgens haar en moest op een trainingsdag gewoon eten anders heb ik geen puf, en 1 keer per dag een warme maaltijd.zit het er alweer bijna op voor jullie...maar hier is het een lekker stront weer dus daar kun je vast naar uitkijken...

viel spass nog

liefs femke

• 23 November 2009 - 14:08

Patty:

Heej smelly bastard!

Hahaha! Wat een gedoe met je douch zeg, zou k niet vrolijk van worden..

Je zult wel bijna afgetraind terug komen of niet met al dat gewandel? Maar goed dat je goede wandelschoenen hebt, nog geen blaren dus?

Heel veel wandelplezier morgen gewenst!

Grtz Patty

• 23 November 2009 - 16:00

Kim:

Heej Jan de man die alles kan ;)

Wat een gewandel, wel goed voor je conditie haha, kun je hier in nederland weer gelijk op je fietsje ;)..
    Jammer dat de tea gardens tegenvielen
    Je boodschappen komen in orde!
    Veel plezier met de wandeltocht morgen!

groetjes kim

• 24 November 2009 - 11:39

Broertje:

Kim, geen kipfilet kopen....die gozer is net van het vlees af en moet nog wat afvallen!!!! Ik laat hem lekker veel lopen en dan mist hij z'n middagdutje. Probeert ie altijd in te halen in de bus, in het restaurant of waar het maar kan. En dat kan vaak bij Jan!
    groet,
    Rob