Kausani - Reisverslag uit Kausani, India van jangroters - WaarBenJij.nu Kausani - Reisverslag uit Kausani, India van jangroters - WaarBenJij.nu

Kausani

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 November 2009 | India, Kausani

Dinsdag 24-11=09 16.53

Vandaag es wat anders gedaan. Gewandeld dus, nu samen met een gids naar een bijna 1000 jaar oude tempel. Mijn broer zit naast me te mopperen en te tieren want z'n internet heeft kuren :-). Heb zere voeten van de 13 km. lange wandeling.

Inderdaad is m n konditie nu een stuk beter hoor Kim. En Patty deze stinkende jongen gaat straks onder de douche (vraagt wel wat moed hoor).

En Femke kalm aan met lijnen hoor straks herken ik je geeneens meer.

Het is wel ontzettend rustig hier in dit dorpje een beetje on-India's. Werd vanochtend wakker en keek zoals elke ochtend naar buiten. Werkelijk ongelooflijk, zo helder was het nog niet geweest kijk direct tegen een paar 7000 ers aan.

Dat uitzicht zal ik dus echt missen. Morgen staat mijn rokertje op het menu, was laatst niet gelukt omdat ik lekker een tijdje in de zon wil zitten en als je hier in de schaduw zit zakt de temperatuur meteen 15 graden. Echt koud dan hoor.

Nou luidjes tot morgen dan maar weer.

Groeten van Jan

  • 24 November 2009 - 13:20

    Patty:

    Ha Jan!

    Toch pijn aan je poezelige voetjes van t wandelen lees k. Morgen rustdag dus, voetjes omhoog? En n douche.. Haha! Wel behoorlijk shit dat je zo'n prehistorische douche hebt.

    K snap alleen niet waar je nu tegen aan keek smorgens.. 7000ers?

    Veel plezier morgen met je rokertje en gun je voetjes wat rust! (geven ze daar geen voetmassages?)

    Gr Patty

  • 24 November 2009 - 15:52

    Kim :

    Eej Jan!

    Vind t niet gek dat je zere voeten hebt maar wel knap dat je t uitgelopen hebt!! Dat doe k je niet na hoor!
    K heb nieuwe medicijnen vanaf morgen, ritalin 3x per dag en moet een week lang een dagschema invullen..
    Ow en heb je enig idee hoe laat je zondag trug bent k moet namelijk werken om 5uur anders heb je nog geen eten..
    Laat t je smaken als je gaat roken!
    En heel veel plezier morgen!!

    groetjes kim

  • 24 November 2009 - 16:02

    Femke:

    hey jan!!
    lijkt me echt prachtig waar jij bent verheug me op de foto s en video!!dacht dat frankrijk al heel mooi was maar dit slaat alles.veel plezier met je rokertje en niet te stoned worden he!!dadelijk val je nog van zo n enorme berg af hihihi...doe nu idd rustiger aan met lijnen moet ook niet te snel gaan was weer eens te fanatiek!(volgens mijn interniste)maar mag meedoen aan het programma dus..dadelijk een slanke femke misschien.

    nou weer een fijne dag en tot schrijfs maar weer!

    liefs femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kausani

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 21887

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: