Kausani - Reisverslag uit Kausani, India van jangroters - WaarBenJij.nu Kausani - Reisverslag uit Kausani, India van jangroters - WaarBenJij.nu

Kausani

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 November 2009 | India, Kausani

Woensdag 25-11-'09

Hey allemaal,

Morgen gaan we terug naar Nainital. Zeer leuke tijd hier gehad. Oh Patty met een 7000 er bedoel ik een berg hoor, je bent toch niet blond :-).

Oh ja en die gids die we gisteren hadden zag er niet fris uit, grote vlekken op z'n trui en zijn broek zag er uit of ie ooit zwart is geweest, maar nu door al het stof grijs was geworden. Na 3 uur lopen zei ie zowaar iets, hij wees naar een winkeltje en zei chay dat is Hindi voor thee. Een uur later zei die zowaar nog een woord: temple, we keken raar op dat ie toch nog 1 woord Engels kende.

We hadden na die wandeling een bus terug genomen. En de gids ging niet naast me zitten, maar een oude man moest bijna over hem heen klimmen om naast mij te zitten. Ik dacht eerst stink ik nu zo erg, maar bedacht me dat hij waarschijnlijk al maanden geen douche had gezien en denk ik niet naast me durfde zitten.

Bij navraag bleek hij getrouwd en kinderen te hebben. Brr wat zullen die allemaal goor zijn denk ik.

Vandaag een rokertje gehad en het voelde prima aan. Lekker in de natuur zitten bij een graad of 25 in de zon.
Sta er telkens weer versteld van hoe je waarneming veranderd. Al je zintuigen worden scherper. We hebben uren alleen geluisterd en gekeken. En natuurlijk veel gelachen. Zal dit kleine plaatsje niet snel vergeten.

Oh ja Kim zal proberen om een uur of 3 bij je te zijn anders heb ik niks te eten, dus doe mijn best hoor.
Hoop ook dat de ritalin goed aanslaat bij je.

En goed zo Femke even rustig aan he. Te snel afvallen is niet goed.

Houd jullie op de hoogte,

Groeten van Jan

P.S. Hey moedersje lukt het niet meer met je internet. Geeft niet hoor, ik weet dat je onze belevenissen volgt.

  • 25 November 2009 - 14:25

    Thea Groters:

    Hallo jan, net je mail van heden gelezen. Ik begrijp hieruit, datje mijn mailtjes niet ontvangen hebt. En ik schrijf toch echt elke dag terug. Ik snap er niks van, de computer geeft aan, dat het bericht is verzonden. Nou ja, ik probeer het toch maar weer. Fijn, dat jullie het nog steeds naar je zin hebt. Het is rotweer vandaag, maar wel lekker om thuis te zitten. Kom je weer gauw boerenkool eten? Tot horens of tot ziens. Liefs, Ma.

  • 25 November 2009 - 15:54

    Kim:

    Heej Jan!!

    Wat een rare gids, t is toch de bedoeling dat een gids vanalles vertelt??
    Ff om Patty bij te staan k wist ook niet wat een 7000er was hoor haha..
    K las net de reactie van je broertje tegen mij op een van je vorige verhalen en moest er erg om lachen haha! Jullie zijn even grote plagers haha!

    Tot snel nu :)

    groetjes kim


  • 25 November 2009 - 22:18

    Keisuke Honda:

    hey die jan

    peter mueller is ontslagen bij nrse schaatsbond vanwege ongewenste intimiteiden, vvv heeft gewonnen met 5-0 van sparta en nee is geen grapje en sven heeft concurentie van een nieuwe hollander op de 10 km genaamd als van de kieft geloof ik en ps 7000er wist t ook niet haha

  • 26 November 2009 - 09:05

    Femke:

    hey jan!!!

    alles nog onder controle lees ik en gelukkig niet van de berg gevallen met dat rokertje hiihi. zo erg als da stinkt hier niemand denk ik toch, dat weken oude zweet ruik je hier niet maar kan toch ook stinken.en die gidsen horen toch van alles te vertellen??2 woordjes is idd erg weinig!!!
    nou ik ga mijn huisje poetsen want oma komt oppassen morgen,ga bij een vriendin schlumberen haar huis in roken en drinken...samen met een paar vriendinnen, erg gezellie dus!!!
    een hele fijne dag nog en geniet ervan!!!

    liefs femke

  • 26 November 2009 - 09:20

    Patty:

    Ha Jan,

    Gelukkig was k niet de enige die niet wist wat n 7000er was! Maakte me al zorgen haha!

    Veel plezier nog met de stinkende mensen, wandeltochten en je rokertjes!

    Grtz Patty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kausani

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 21875

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: