Nainital - Reisverslag uit Naini Tāl, India van jangroters - WaarBenJij.nu Nainital - Reisverslag uit Naini Tāl, India van jangroters - WaarBenJij.nu

Nainital

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 November 2009 | India, Naini Tāl


Donderdag 26-11-'09

Zag dat bijna niemand wist wat een 7000 er is, gelukkig weet iedereen hetnu denk ik. Een 7000 er is dus een berg van 7000 m. hoog of meer natuurlijk :-).

Wil eigenlijk een foto plaatsen van de tir-sul berg die s ruim 7000 m. hoog. Maar in het internet cafe waar ik ben kan je je kont bijna niet keren. Laat staan een usb ingang vinden achter een computer.

Hey de Honda las dat Peter mueller is ontslagen. Wat heeft ie gedaan, zeker gezegd dat Haugli een lekker kontje heeft, dat zou echt iets voor hem zijn. En VVV met 5-0 gewonnen, werd ook wel eens tijd hoor maar als ze winnen doen ze het ook goed.

Heb eigenlijk niet veel te melden alleen dat we op de terugreis zijn. Na 4 uur rijden zijn we terug in Nainital. Ligt ook op zo'n 1800m. hoogte. we blijven hier nog 1 volle dag en gaan daarna per taxi naar Delhi.

Heb geloof ik een usb ingang gevonden hopenlijk lukt het om jullie een 7000 er te laten zien.

In ieder geval:

De groeten van Jan

  • 26 November 2009 - 14:36

    :

    Even een reactie van mijzelf. Foto's zijn niet echt mooi, het is tenslotte een videocamera, maar er staat in ieder geval een 7000 er op. Veel plezier
    Groet Jan

  • 26 November 2009 - 15:53

    Kim:

    Heej Jan!!

    Dus je bent op de trug weg, minder voor jullie maar goed nieuws voor mij :) K vind t best mooie foto's hoor vooral die in het bos zeg maar met die vrouw en t lijkt een hutje..
    Kun je zondag niet om 4 uur komen?? Anders neem voor de zeker heid maar een sleutel mee, weet niet zeker of k t allemaal geregeld krijg (echt weer wat voor mij haha)

    Have fun!!

    groetjes kim

  • 26 November 2009 - 16:36

    Thea Groters:

    Hallo Jan, dank je wel voor de mooie foto's. En ik weet heus wel wat een 7000er is. Ik vraag me nog steeds af, of er nog wel iets aankomt van wat ik schrijf, enfin volgende week zal alles wel duidelijk worden. Nog een fijne laatste dag en een goede terugreis. See you. Liefs, Ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Naini Tāl

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 21881

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: