Nainital (laatste volle dag) - Reisverslag uit Naini Tāl, India van jangroters - WaarBenJij.nu Nainital (laatste volle dag) - Reisverslag uit Naini Tāl, India van jangroters - WaarBenJij.nu

Nainital (laatste volle dag)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 November 2009 | India, Naini Tāl

Hoi, allemaal het zit er weer bijna op. Tja er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

Vandaag was echt weer een fantastische dag. Dat zag het in het begin niet naar uit. We gingen nu een wandeling maken naar "Charlotte's seat" het hoogste uitkijkpunt in de buurt.

Hele steile stukken kwamen erin voor. Minstens 25% helling af en toe. Een gems zou er moeite meehebben. Het uitzicht was grandioos, er waren allerlei pasgetrouwde stelletjes die hier vereeuwigd wilde worden.

November en december zijn de trouwmaanden hier, weet alleen niet waarom dat zo is.

OP de terugweg een leuk plaatsje uitgezocht waar we gingen zitten. Had al vantevoren een rokertje gedraaid. Allemachtig prachtig hoor wat een uitwerking weer.

We kwamen wat jonge studenten uit Delhi tegen die nog naar de top moesten, ze zaten te kakelen over "shortcuts" maar wij riepen dat ze de verkeerde kant opgingen. Ze bedankten ons en vroegen hoever het nog naar de top was.

We zeiden dat ze er bijna waren nog maar 1 uurtje lopen zeiden wij. Ze schrokken zichtbaar en ze moesten lachen toen we zeiden dat het nog maar 10 minuten was.

Iets verder kwam ik een jongen en meisje tegen die allebei met een geit rondliep. Ik zei voor de grap van kijk es wat een aparte huisdieren om uit te laten.

We kwamen aan de praat met beide en toen bleek de ware reden dat ze met die dieren liepen. De dieren zouden worden geslacht voor een festival wat morgen zou plaats vinden. Vond m'n opmerking over huisdieren ineens wat minder :-).

De terugreis bleek lastiger dan we dachten sommige stukken waren zelfs glibberig, Rob hield me zelfs een stuk vast om te voorkomen dat ik zou vallen, waar vind je nog zo 'n reisleider vandaag de dag.

Later nog een prima local restaurant gevonden. Je moet gewoon ergens eten waar het erg druk is, dat werkt bijna altijd.

Rest me nog iedereen te bedanken voor de reacties op mijn berichten.

Oh ja Ma de laatste 2 dagen heb ik je reacties weer binnen.

En Kim zal m'n best doen voor 4 uur. We vertrekken zondagmorgen van Delhi. Als ik thuis ben hoop dat ik wakker kan blijven, maar denk dat ik na het douchen een paar uurtjes ga slapen. Heb nog geen idee, maar als je er niet bent leg ik wel een verrassing voor je neer. Vermoed dat je het leuk vind. Heb je trouwens best wel gemist hoor.
Nou tot binnenkort dan maar weer. Zou hier nog maanden kunnen blijven ware het niet dat de douches echt slecht zijn hier.

Dat was het mensen, hopenlijk tot volgend jaar.

Groeten van Jan

  • 27 November 2009 - 16:05

    Thea Groters:

    Ha die Jan, wat fijn dat je mijn reacties toch hebt ontvangen. Weet nu tenminste dat ik het niet voor niets doe. Verder gaat alles hier naar wens. Ik heb begrepen dat jullie Zondagmiddag weer thuiskomen. Voor het geval je van plan was om te bellen (hoeft niet, hoor!) maar ik ben zondagmiddag naar Amsterdam voor de 4e verjaardag van Sam. Ik rijd met Marianne en Rene mee, dus ben zeker niet voor donker thuis. Maar ongetwijfeld hebben we binnenkort wel contact met elkaar. Nog veel liefs en een fijne terugreis, en tot ziens of horens. XXX Ma.

  • 27 November 2009 - 16:14

    Kim:

    Heej Jan!

    Denk dat je dit pas weer in NL leest, maar schrijf toch maar.. Doe maar rustig aan zondag als k niet thuis ben kom k maandag avond wel langs :) ben wel erg benieuwd naar je verhalen en heb je zoveel te vertellen haha..

    Geniet van je laatste dag en goede terugreis ben blij als je weer trug bent :)

    Groetjes kim

  • 28 November 2009 - 11:50

    Patty:

    Ha Jan,

    Jammer voor je dat t er weer op zit.

    Mooie foto's die je gemaakt had trouwens en t was weer erg leuk om je avonturen te lezen!

    Een hele goede terug reis gewenst en tot volgende week!

    Groetjes,
    Patty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Naini Tāl

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 21888

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: