test - Reisverslag uit Venlo, Nederland van jangroters - WaarBenJij.nu test - Reisverslag uit Venlo, Nederland van jangroters - WaarBenJij.nu

test

Door: webmaster

29 Januari 2011 | Nederland, Venlo

Hoi, allemaal

Dit is een test om te kijken of iedereen op mijn mailinglist dit bericht krijgt. Zit over een week in China dus als je het leuk vind om mijn reisverlagen te volgen kan je dit dus doen. Mocht je om een of andere reden geen belangstelling hebben dan geef me een berichtje terug dan verwijder ik je uit mijn mailinglist.

Groeten van Jan

• 29 Januari 2011 - 08:21

Femme Fatale:

hey die jan de echte vakantieman, nou het komt dus aan en kan je wilde verhalen meekrijgen...wens je een te-gekke vakantie !!!! en tot snellie weer..liefs femke

• 29 Januari 2011 - 09:09

Kim:

Haa Jan!!

Ook hier is het berichtje aangekomen, nog een paar nachtjes slapen nog en dan is het zover!! Dusss het aftellen kan beginnen!!
    Op naar Chinatown haha

Groetjes kim

• 29 Januari 2011 - 10:01

Kimmie:

Ook je nichtje kan nu je reisverhalen volgen. Leuk! Bedankt voor de uitnodiging.
    groetjes Kim

• 29 Januari 2011 - 16:15

Ma Groters:

Natuurlijk wil ik alles van jullie reis horen/lezen. Liefs, groetjes en goede reis.!

• 29 Januari 2011 - 19:05

Marianne En René :

Hoi, natuurlijk willen we graag je verslag lezen!
    Wij zitten nu even op Gran Canaria.

• 31 Januari 2011 - 12:13

Patty:

Heej Jan!

Ben zeer benieuwd naar je verhalen en avonturen! Nog een paar daagjes en dan ben je dr al! Je koffer al aan t inpakken?

Grtz Pats

• 01 Februari 2011 - 16:41

Ritch.:

Heej jan,ja ik heb de mail dus ook binnen,ik zal het zeker gaan volgen:)