Dali 11-02-2011 vrijdag 22.11 - Reisverslag uit Dali, China van jangroters - WaarBenJij.nu Dali 11-02-2011 vrijdag 22.11 - Reisverslag uit Dali, China van jangroters - WaarBenJij.nu

Dali 11-02-2011 vrijdag 22.11

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 Februari 2011 | China, Dali

Hoi, allemaal

Vandaag ongeveer 10 km. gelopen in Dali. Gepoogd om een tempel te bezoeken, maar door communicatie problemen niet gevonden. Maar toch was het de moeite waard.

Heb wat foto 's geplaatst die staan op het vorige verslag en kon zelf niet zien welke foto's ik heb geplaatst. Kon het pas achteraf bekijken. Maar hoop dat jullie toch een beetje indruk krijgen van China. Zal binnenkort wat meer foto's plaatsen.

Ben erg verbrand vandaag meestal voel ik het op tijd maar omdat we op hoogte zitten (2000m.) merk je er niets van. Uren later dus wel.

Morgen huren we fietsen en gaan we opnieuw proberen om een paar tempels te bekijken. Dali staat bekend om zijn marmer. Wil het marmer museum bezoeken wat volgens velen de moeite waard is. Had vanmiddag al bijna 2 kleine vaasjes gekocht. maar de onderhandelingen liepen stuk omdat we beide niet meer omhoog of omlaag gingen met de prijs. Kan soms ook koppig zijn al komt dat weinig voor.

Maar ok het is al laat hier 22.30 nu dus tijd om te stoppen. Laat morgen wel weer wat van me horen.

Groeten van Jan

P.S Oh Rich het barst hier van de mooie vrouwen.

  • 11 Februari 2011 - 16:46

    Ma Groters:

    Ha, die Jan, het barst dus daar van de mooie vrouwen. Ben benieuwd wat je daarvan mee terugbrengt.!!! Heb met plezier je foto's bekeken. Ik verbaas me nog steeds dat ik jullie zomaar kan zien, vanaf de andere kant van de wereld. Fijn dat jullie zo van de reis genieten. Ik heb helaas niet zoveel te vertellen als jullie, maar het is voor jullie wel leuk denk ik,,om ook iets hiervandaan te vernemen. Tot de volgende keer maar weer, liefs en groetjes, MA.

  • 11 Februari 2011 - 18:50

    Ritch.:

    Hahah heej die jan,ja dat moet ook toch haha,en af en toe MOET je koppig zijn,was toevallig toch geen vrouw he met wie je onderhandelde?.

    China ziet er wel echt mooi uit op je foto's,en nu zie ik dus ook je broer op de foto's toch??.. vind hem wel op je lijken jan:)..

  • 12 Februari 2011 - 10:47

    Femmefataal:

    hey die janneman,
    mooie kiekjes hoor!! china lijkt mij ook erg mooi, wil ik ook nog eens zien. enne niet te eigenwijs zijn he stiertje....soms moet je dan maar teveel betalen, als de mensen die het verkopen leuk zijn >>>>gewoon doen. heb je nog proberen te evenaren met die burger en...het was mij ook gelukt!! maar is half om half gehakt met een rand van bladerdeeg dus...maar heeeeel lekker. als je terug bent kom je maar eens die turkse linzen soep eten bij mij, weet zeker dat jij m dan ook gaat maken! heel veel liefs femmefataal

  • 12 Februari 2011 - 21:39

    Kim En Lizzy:

    Heej die Jan!

    Zo te horen vermaak je je prima daar! Leuk die foto's, china ziet er misschien toch iets mooier uit als ik dacht haha..
    Hoop dat je morgen iets minder last heb van t verbrande gevoel, das natuurlijk niet prettig fietsen! Niet verdwalen daar in china op jullie fietsje he! Ben wel benieuwd naar jullie verhalen over dat marmer museum, dus veel plezier morgen!

    Met LIzzy gaat nog steeds alles goed, ze komt me luid miauwend tegemoet als ik binnenkom.. Eet en drinkt goed en de rest functioneert ook prima!

    groetjes kim en lizzy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Dali

Actief sinds 31 Okt. 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 21892

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2012 - 13 November 2012

nepal

28 September 2012 - 13 November 2012

nepal 2012

27 September 2012 - 27 September 2012

nepal 2012

08 November 2008 - 01 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: